SVAR PÅ KOMMENTAR

Ska du ha en ponny? du har väl en häst? Ska du ha 2 st?

Ja, jag har en häst. Den är min mammas efter hennes sto som nu mera är såld.
Men jag är den som rider hästen. Men som jag har skrivit tidigare på bloggen så ska min kompis Michelle flytta till en gård i Fälle. Inte så långt ifrån mig:D Och jag ska ha Tjaldur där. Men sen vill jag även ha en ponny och hoppa med sen. Och därför kanske jag ska ha en ponny på foder som jag kanske sedan köper:) Men när och om jag har en ponny ska mamma rida tjaldur ca 3 gr i veckan. beroende på hur mycket hon hinner, sedan rider nog jag dem andra dagarna:) så då kommer i såfall mamma och jag ha 2 hästar och miche 2:) Men förs blir det nog bara Elsa Och tjaldur. Det beror på hur snart stallet blir färdigt:)

Kommentarer
Postat av: sofie

Va kul:D

2011-01-16 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0