HJÄRTA, LUNGA OCH LUFTRÖR:/

Idag var det dubbelt så segt som igår.
Vi började nästan dagen med att disikera hjärta, lungor och luftrör från en gris:/ Vilket inte va så mysigt.
Men jag va bara tvungen att känna på hjärtat för nästan alla andra gjorde det. Men mer gjorde jag inte. Men Amanda och Becka K tyckte väll att det va roligast med tanke på att dem stannade efter lektionen och skärde upp lungorna och luftrören, haha:D Det blev ju inte så bra uppdatering idag heller men jag har knappt tid nu med skolan och stallet.
Men jag ska försöka att hinna med varje dag;)
MVH



Kommentarer
Postat av: Amanda

JA! :D det var skit kul ^^



våran framtidsopalan ;) ska fixa allt detdär nu :p

2011-01-13 @ 16:09:58
URL: http://lillablommorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0