FRÅGESTUNDEN ÄR KLAR



Hejsan Allihop, idag har jag varit i skolan.  jag  ska snart ställa av hästen på vila, det blir tråkigt.
Snart ska jag äta lite:D.
Nu ska jag svara på era frågor från frågestunden.
Varför är du så jävla SÖT människa ?
Jag är ju född så. Fast jag är inte så värst söt. men mina kompisar Michelle och rebecka är extremt söta
Hur gammal är du?
Jag blev 14 år 6 aurusti.
Har du en egen häst?
Ja, det har jag. Att hålla på med hästar och så är verkligen min grej. Jag gillar oxå att fota, ibland dansa och va med kompisar.
Vad är det pinsammaste jag har gjort?
Jag vet inte, är rätt klumpig så har rätt många pinsamma händelser. Som ex. en gång gick jag upp åt fel i en rulltrappa, tre gånger i rad samma dag.
Hur börja du blogga?

Tyckte att det skulle vara en kul grej, och sen så började jag gilla det så jag fortsatt. Men är lite dålig på att uppdatera min blogg. 
MVH















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0